Nieuws
Effectiever dan praten?
Fight!

“Ik mocht mijn werk volledig hervatten. Mijn coach vertelde met dat ik klaar was en me geen zorgen hoefde te maken dat ik terug zou vallen. Maar het lukte niet. Het voelde alsof de handrem erop stond. Ik wilde me voor de volle 100% geven, maar ik vertrouwde mezelf niet meer.”

Alles komt samen in ons nieuwe logo

Wij waren toe aan een nieuwe website én een nieuw logo. Dat logo moest ons verhaal vertellen. Eenvoudig, met een duidelijke boodschap en passend bij wat Flexian doet en waar we voor staan. Toen wij onze vraag voorlegden aan Wietske, grafisch ontwerpster bij Zowiets, merkte zij meteen op dat onze huisstijl inderdaad wel een ‘update’ kon gebruiken. Ook was vrij snel duidelijk dat het geliefde ‘rood’ van het poppetje zou verdwijnen. Even slikken en weer door. En dat slikken was niet eens echt nodig, want het eindresultaat is prachtig en het past precies bij ons. Ik zal jullie proberen mee te nemen in het verhaal achter het vernieuwde beeldmerk.

12,5 jaar Flexian, van start-up naar jongvolwassen

Flexian Organisatieadvies zag officieel op 1 april 2010 het levenslicht. Als oprichter begon ik dat jaar met 2 compagnons. Eerlijk toegegeven… alle fouten waar wij onze klanten voor willen behoeden heb ik zelf ook gemaakt. Gelukkig is Flexian doorontwikkeld en hebben we nu andere inzichten dan bij de start, 12,5 jaar geleden. Noem het de reis van start-up naar jongvolwassen.
